Czy to będzie odpowiednia forma reklamy dla dentysty w Radomiu?


Wiadomość
Autor
alexsys76
Posty: 16
Rejestracja: 18 maja 2016, 10:51

Czy to będzie odpowiednia forma reklamy dla dentysty w Radomiu?

#1 Postautor: alexsys76 » 07 cze 2016, 15:12

Witam Państwa. Ostatnim czasem dostałem maila z propozycją pozycjonowania swojej strony www: http://danuta-majewska.pl/stomatolog-dentysta-radom w wyszukiwarce internetowej. Specjalnie podaję podstronę, gdyż firma która ma potencjalnie zająć się pozycjonowaniem strony, uważa ją za zbędną. Uważają, że lepiej aby dla każdego frazy kluczowej pojawiała się strona główna. W mojej opinii jest to mało logiczne. Osoba, która poszukuje implantów winna trafić od razu na konkretną podstronę z implantami. Czy w jakiś sposób tak promować stronę, aby dla różnych fraz wyświetlały się odpowiednie podstrony. Z góry dziękuje za poświęcony czas i poradę w tej kwestii. Przeglądałem zbliżone rozwiązania dla gabinetów stomatologicznych w Warszawie. Tam stomatolodzy promują się opisany przez mnie sposób. Przykładowo po wpisaniu słowa dentysta Ursynów pojawiają się podstrony danego dentysty. Co ciekawe jak wpiszemy stomatologia Ursynów to uzyskuje całkiem inne rezultaty niż wpisałem dentysta Ursynów. Od czego to zależy, że dla podobnych fraz wyświetlają się inne strony internetowe. Kolejne pytanie czy stomatolog Ursynów i stomatologia Ursynów to różne słowa kluczowe? Po korespondencji z firmą SEO i zadaniu im tego pytania otrzymałem odpowiedź, iż stomatolog Ursynów to nie to samo co dentysta czy stomatologia na Ursynowie. Każde z nich to inna fraza do promocji. Czy mają oni rację?. Przykładowo dla tego ortodonty i frazy rzetelna firma w rezultatach szukania wyświetla się bardzo często ona na samym początku wyszukań. Nieważne czy wpiszę dentysta Ursynów, stomatolog czy stomatologia Ursynów to przeważnie widzę to samą domenę internetową. Także interesującym faktem jest, że dla frazy aparat na zęby Warszawa pokazuje się inna podstrona, a dla słowa ortodonta Kabaty jeszcze inna. Wygląda na to jakby dla każdej frazy, była reklamowana podstrona. Czy to powszechny zabieg? Jeśli tak, to dlaczego nie lepiej reklamować tylko stronę główną. Wtedy jest mniej pracy. Nie muszę dodawać wielu tekstów i opisywać każdego zabiegu na kilka stron. Przecież strona firmowa dentysty na Ursynowie to nie encyklopedia. Chyba, że takie obszerne artykuły są niezbędne do właściwej promocji strony? Również cena promocji na interesujące mnie hasła: stomatologia i dentysta na Ursynowie jest spory. Myślałem, że jak dodam stronę do kilku blogów to będę wysoko w wynikach. Przecież takie słowa jak stomatolog Ursynów czy dentysta Ursynów nie mogą być skomplikowane do wypromieniowania. Rozumiem, iż stomatolog Warszawa jest może cięższą frazą. Ale czy dzielnica Warszawy to już taki wielki problem?

podobne tematy:

marekwolski
Posty: 20
Rejestracja: 18 maja 2016, 12:49

Czy to będzie odpowiednia forma reklamy dla stomatologa w Radomiu?

#2 Postautor: marekwolski » 07 cze 2016, 15:21

Dzień dobry, jeśli chodzi o pozycjonowanie strony w wyszukiwarce internetowej to twój sposób myślenia jest jak najbardziej prawidłowy. Nie piszemy już tylko o wygodzie użytkownika. Jeśli promujemy podstrony to po pierwsze zmniejszamy ryzyko filtra. Po drugie łatwiej jest osiągnąć pozycje dla wybranych słów kluczowych. Po trzecie nie mam pojęcia jak tamta agencja interaktywna od pozycjonowania chce upchnąć na jednej podstronie teksty zawierające wszystkie hasła. Reklama zapewne będzie na parę fraz tj: stomatolog Radom, gabinet stomatologiczny Radom, protetyka Radom, itp. Więc nie da się przygotować przyjaznego dla oka tekstu o tym wszystkim na stronie startowej. Radzę: poszukaj innej firmy do pozycjonowania strony.

podobne tematy:


Wróć do „Gadka na każdy temat”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości