Czy masaż leczniczy daje dobre efekty, adres gabinetu masażu w Warszawie


Wiadomość
Autor
alexsys76
Posty: 16
Rejestracja: 18 maja 2016, 10:51

Czy masaż leczniczy daje dobre efekty, adres gabinetu masażu w Warszawie

#1 Postautor: alexsys76 » 05 kwie 2017, 11:02

Dzień dobry. Od jakiegoś czasu miewam problemy z kręgosłupem. Zacząłem przeszukiwać wyszukiwarkę w znalezieniu przyczyn tego rodzaju schorzenia. Na stronach internetowych znalazłem masę wypowiedzi ludzi z identycznym bólem pleców. Wiele osób zaleca masaż leczniczy , który wg ich doświadczeń bardzo koi ból kręgosłupa. Rozmyślam tylko czy nie zafundować sobie masażu relaksacyjnego aby jeszcze rozluźnić mięśnie. Jestem ciekaw czy tego typu zestaw masaży będzie skuteczny? Czytałem także, że tego rodzaju dolegliwości spowodowane są siedzącym trybem pracy. Czy ktoś z was może to potwierdzić. Faktem jest, że sporo pracuję siedząc przy komputerze od lat. Lecz czy tego rodzaju bóle nie powinny ujawnić się od samego początku? Oraz najważniejsze pytanie o lokalizację sprawdzonego salonu masażu w Warszawie , który wykonuje masaż leczniczy w korzystnej cenie.

marekwolski
Posty: 20
Rejestracja: 18 maja 2016, 12:49

Czy masaż leczniczy jest pomocy, adres gabinetu masażu w Warszawie

#2 Postautor: marekwolski » 05 kwie 2017, 11:07